20 ПРАВИЛ ПОПЕРЕДЖЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ:

1.Не починайте свою розмову з вислову: «Я довго вже хотів сказати».
2.Уникайте слів «завжди», «ніколи»;
3.Якщо цю людину ви ніколи не хвалили, не очікуйте, що на вашу критику вона відреагує позитивно;
4. Критикуйте лише те, що можна змінити;
5.Не порівнюйте поведінку однієї людини з поведінкою іншої – це принижує;
6.Не знищуйте індивідуальність;
7.Не приписуйте співрозмовнику того, що він не казав. Краще не перебільшуйте – можуть звинуватити в брехні.
8. Не зосереджуйтеся на особистості суперника. Активізуйте увагу на проблемі і варіантах їх вирішення.
9.Не кажіть лише про свої проблеми; Дайте змогу висловитися партнеру і уважно вислухайте його.
10.Не робіть висновки за партнера;
11.Перше зауваження робіть наодинці;
12.Давайте людині паузу, що може зняти емоційне навантаження;
13.Прагніть зрозуміти співрозмовника;
14.Свою помилку визнавайте швидко і рішуче, випереджаючи критику;
15.Визначте динаміку взаємин і усвідомте мету і мотив поведінки співрозмовника;
16.Зміцнюйте позитивну атмосферу в спілкуванні;
17.Перетворюйте свої проблеми на нові можливості і перспективи;
18.Відчувайте, коли потрібно відступити;
19.Безвихідних ситуацій не буває;
20.Дійте, не уникайте конфліктів, а намагайтеся їх вирішувати і запобігати наслідкам.

завантажити .doc

Коментування вимкнене.