Завдання роботи дошкільного навчального закладу на 2016-2017 навчальний рік та оздоровчий період

 

 РОЗДІЛ III МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ

РОЗДІЛ IV. ВИВЧЕННЯ СТАНУ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ

РОЗДІЛ V. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА

 

 

 

Виходячи з аналізу роботи дошкільного навчального закладу у 2015-2016 н.р. та керуючись Законом України «Про дошкільну освіту», Базовим компонентом дошкільної освіти, програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», інструктивно–методичними рекомендаціями від 16.06.2016 № 1/9 – 315 «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році», наказом Міністерства освіти і науки від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності», педагогічний колектив дошкільного навчального закладу №17 «Радість» визначає такі пріоритетні завдання на 2016-2017 навчальний рік:

  1. Забезпечити збереження  та зміцнення фізичного, психічного, духовного здоров’я дошкільників шляхом  формування основ здорового способу життя.
  1. Сприяти вихованню у дітей почуття національної гідності шляхом ознайомлення їх з традиціями українського  декоративного  мистецтва.
  1. Розвивати комунікативно-мовленнєвого компетенцію та творчі здібності дітей дошкільного віку залучаючи їх  до театралізованої діяльності .
  1. Формувати основи економічної соціалізації через участь в трудовій діяльності

 

 РОЗДІЛ III

МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ

 

3.1 Підвищення теоретичного рівня і фахової підготовки педагогів дошкільного закладу

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1 Ознайомити педагогів з наказом та планом роботи управління освіти і науки Сумської міської ради «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами дошкільних навчальних закладів міста в 2016-2017 н. р.» Вересень 2016 Завідувач

 

2 Ознайомлювати педагогічних працівників з інструктивними та нормативними документами МОН України з питань дошкільної  освіти Впродовж року Завідувач,

вихователь-методист

3 Семінар-тренінг

«Зрозуміти та допомогти»

1 раз в два місяці

2016

практичний психолог

 

4 Ділова гра «Особливості адаптації дітей раннього віку до умов ДНЗ» вересень 2016 практичний психолог

 

5 Ділова гра для вихователів «Джерела формування патріотизму» листопад

2016

вихователь-методист

 

6 Брейн – ринг «Формування патріотичних почуттів використовуючи український фольклор». січень

2017

вихователь-методист

 

Психолого-педагогічні консиліуми

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1 Психолого-педагогічний консиліум «Адаптація дітей раннього та молодшого дошкільного віку до умов дошкільного навчального закладу» листопад

грудень

2016

вихователь-методист,

практичний психолог, вихователі груп раннього віку

2 Психолого-педагогічний консиліум «Психолого-педагогічний супровід дітей груп  компенсуючого типу» листопад

квітень

2016 – 2017

вих.-методист,

прак. психолог,

учителі-логопеди

3 Психолого-педагогічний консиліум «Готовність дітей шестирічного віку до навчання в школі» березень, травень 2017 вих.-методист,

прак. психолог, вихователі груп старшого дошк. віку

 

Семінари

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1  Семінар – практикум

Мовленнєво-комунікативний розвиток дітей дошкільного віку засобами театрального мистецтва»

 

1.Сучасні підходи щодо мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку.

  1. Театралізована діяльність як засіб розвитку мовлення дошкільників.

3.Вплив музикотерапії  на розвиток мовленнєвої компетенції дошкільників

4.Практичні вправи «Школа акторської майстерності»

 

Економічне виховання в дошкільній освіті

І засідання

 

1.Теоретичні основи економічного виховання дітей дошкільного віку.

2.Методичні аспекти в економічному вихованні.
3. Економічне виховання дитини в сім’ї.

4.Вправа «Відкритий мікрофон» Взаємозвязок трудового та економічного виховання
ІІ засідання

  1. 1. Аналізметодичнихрозробок з економічного виховання старших дошкільників.
    2. Перспективний план реалізації  з економічного виховання дітей старшого дошкільного віку.
    Сюжетно-дидактичні ігри з економічним змістом.
    4. Методика економічного виховання старших дошкільників з використанням елементів ТРВЗ на прикладі гри “МУЗЕЙ ГРОШЕЙ”.

 

 

 

 

 

 

 

жовтень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лютий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

квітень

 

 

 

 

 

 

 

Шкіль Л.М.

 

 

 

 

Бур І.О.

 

 

Шепіль О.А.

 

вихователі

 

 

 

 

 

Коба Л.Ю.

 

 

Шкіль Л.М.

 

Цись Т.В.

 

 

вихователі

 

 

 

 

Ворона С.І.

 

 

Коба Л.Ю.

 

Пукась Л.В.

Коваленко А.О.

 

Близнюк О.В.

Сенецька Н.І.

 

Консультації

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1 Нормативно-правове забезпечення організації освітнього процесу вересень

2016

Коба Л.Ю.
2 Психолого-педагогічна допомога родині в адаптації дитини до умов дитячого садка жовтень Недайвода С.В.
3 До здоров’я дитини – компетентний підхід. листопад Батарчук А.В.
4 Креативні підходи до створення розвивального середовища

 

грудень ШкільЛ.М.
5 Патріотичне виховання і формування національної свідомості у дошкільнят через зображувальну діяльність січень Коба Л.Ю.
6 «Ребус метод» – розвивальна технологія для формування навичок раннього читання лютий Шкіль Л.М.
7 Використання театралізованої діяльності для комунікативно-мовленнєвого розвитку та активізації творчих здібностей дошкільників. березень Батарчук А.В.
8  Професійне мовлення педагога.

Учимося уникати конфліктних ситуацій у роботі з батьками

квітень Шкіль Л.М.
9 Взаємодія з батьками: партнерство заради дитини. Формування ціннісного ставлення до здорового способу життя дітей дошкільного віку. травень Коба Л.Ю.

 

Консультації для спеціалістів

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1 Вплив музики на розвиток особистості дитини.

(для музичних керівників)

 

жовтень вихователь-методист
2 Розвиток моторної діяльності. Ігри для розвитку дрібної моторики

(для учителів-логопедів)

 

січень вихователь-методист
3 Формування основ здорового способу життя дітей дошкільного віку засобами вправ спортивного характеру та ігор з елементами спорту.

(для інструкторів з фізичної культури)

березень вихователь-методист

 

Відкриті перегляди

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про

виконання

1 Використання фольклору на мовленнєвому занятті зі старшими дошкільниками, як засіб формування мовленнєвої компетенції та патріотизму вересень

2016

 

Кіхтьова М.А.
2 Використання фольклору на мовленнєвому занятті з дітьми середнього дошкільного віку, як засіб формування мовленнєвої компетенції та патріотизму

 

жовтень Кривець І.М.
3 «Нащадки козака Мамая про Україну дбають»,  бінарне заняття

 

жовтень Світлична Н.А.

Рибалко І.І.

4 Організація рухливих ігор на свіжому повітрі листопад Близнюк О.В.

Набоко В.І.

5 Організація занять з фізичного виховання з дітьми раннього віку грудень Новак Т.В.

Склярова Ю.Л.

6 Ознайомлення з традиціями петриківського розпису старших дошкільників лютий

 

Мішура Т.Д.
7  

Ознайомлення з традиційними елементами опішнянського розпису з дітьми середнього дошкільного віку

лютий Гладченко О.П.
8 Економічне виховання старших дошкільників в трудовій діяльності березень Пігуль В.О
9 Економічне виховання дітей середнього дошкільного віку в трудовій діяльності березень Головченко Н.Г.

 

Вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1 Впровадження в роботу вихователів системи роботи  Шкіль Л.М. з питання художньо-мовленнєвого розвитку дошкільників. вподовж року вихователь-методист
2 Впровадження в роботу вихователів старших груп досвіду  роботи учителя-логопеда Головенко Н.М. з теми «Використання ейдетики  в роботі з дітьми дошкільного віку» вподовж року вихователь-методист

 

3.2 Удосконалення професійної творчості

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1 З метою підвищення фахової майстерності педагогів та якості освітнього процесу призначити наставників для молодих спеціалістів:

Пукась – Кіхтьова М.А.

 

впродовж року вихователь-методист
2 Робота клубу  для молодих педагогів 1 раз в 2 місяці вих.-методист,

прак. психолог

3 Забезпечити участь молодих педагогів у роботі міського Клубу молодого педагога згідно плану ІМЦ вихователь-методист
4 Залучати педагогів до участі в конкурсах, виставках відповідно річного плану управління освіти і науки Сумської міської ради та ДНЗ впродовж року вихователь-методист

  Самоосвіта

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1 Вивчити і затвердити тематику самоосвіти педагогів ДНЗ

 

вересень 2016 вихователь-методист
2 Скласти індивідуальні плани роботи з самоосвіти

▪ визначити  тему

▪напрацьовувати власні розробки, конспекти занять, виховних заходів за освітніми лініями розвитку

▪виготовити наочні посібники, розвиваючі ігри

 

вересень 2016 педагоги
3 Здійснювати контроль за самоосвітою педагогів, веденням щоденників із підвищення фахової майстерності з метою надання консультативної та методичної допомоги

 

1 раз на квартал завідувач,

вихователь-методист

 

4 Забезпечити відвідування та участь педагогів у заходах міського та обласного рівнів (методичні об’єднання, консультативні пункти, семінари, конкурси)

 

згідно плану ІМЦ

 

вихователь-методист

 

5 Обговорювати новинки методичної літератури та матеріали періодичних видань

 

впродовж року вихователь-методист

 

6 Слідкувати за педагогічними інноваціями в дошкільній освіті та організовувати їх обговорення на педагогічних годинах

 

впродовж року вихователь-методист

 

7 Звіти педагогів за темою самоосвіти травень

2017

вихователь-методист

 

3.3 Педагогічні ради

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1 Педагогічна рада

 

«Реалії та перспективи діяльності ДНЗ у 2016-2017 навчальному році»

Порядок денний:

  1. Аналіз виконання рішень попередньої педради.

 

 

 

 

 

 

 

31серпеня 2016

 

 

 

 

 

 

завідувач

 

  1. Аналіз діяльності дошкільного навчального закладу за 2015 -2016 навчальний рік.

 

завідувач
  1. Презентація річного плану роботи ДНЗ на 2016-2017 н.р. Затвердження плану роботи ДНЗ на новий навчальний рік.

 

завідувач
  1. Вирішення методично-організаційних питань:

– визначення та затвердження

освітніх програм, за якими буде працювати заклад у 2016-2017 н. р.;

– форм і змісту планування освітнього процесу педагогами ДНЗ;

– затвердження розкладу, режиму дня, роботи гуртків;

– плану спільної роботи ДНЗ та ССШ № 29.

 

завідувач
  1. Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу.

 

вихов.-методист
  1. Підведення підсумків літнього оздоровлення 2016 р.
завідувач
8.Стан підготовки ДНЗ до нового навчального року.

 

завідувач
  1. Ознайомлення з рекомендаціями серпневої конференції педагогічних працівників м. Суми.
завідувач
2 Педагогічна рада

«Аспекти педагогічної діяльності щодо формування основ здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку»

 

Порядок денний

1.Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.

 

 

грудень

2016

 

 

 

 

 

 

завідувач

2.Охорона життя, зміцнення здоров’я, своєчасний фізичний розвиток дітей дошкільного віку з урахуванням їхніх психофізичних особливостей.

 

завідувач

 

3.Шляхи формування здорового способу життя через родину.

 

вихов.-методист
4.Мультимедійні презентації «Впровадження інноваційних здоров’язберігаючих технологій в освітній процес».

 

педагоги
  1. Рівень засвоєння основних рухів дошкільниками.
Лемешенко Н.Г.
  1. Аналіз стану захворюваності дітей.
сестра медична старша
  1. Педагогічний ринг «Зростаємо здоровими».
педагоги
8.Підсумки конкурсу-огляду  на кращий спортивний осередок групи. вихов.-методист
3 Педагогічна рада

«Народне мистецтв, як невід’ємна складова патріотичного виховання».

Порядок денний

1.Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.

 

 

 

 

 

 

 

березень 2017

 

 

 

 

 

завідувач

 

2.Роль народного мистецтва у формуванні особистості.(доповідь)

 

завідувач

 

3.Традиційні народні промисли і ремесла, як засіб формування смаків та ідеалів (виступ).

 

Шкіль Л.М.
4.Інноваційні форми організації образотворчо – практичної діяльності дошкільників.(виступ). Мішура Т.Д..
5.Аналіз навичок старших дошкільників щодо декоративного малювання

 

Коба Л.Ю.
  1. Мультимедійні презентації роботи групових майстерень «Народна майстерня»
вихователі
4 Педагогічна рада

«Підсумки навчально-виховної роботи за 2016-2017 навчальний рік.»

Порядок денний

1.Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.

 

травень 2017

 

 

 

 

завідувач ДНЗ

2.Створення оптимальних умов для забезпечення наступності між дошкільним навчальним  закладом та початковою школою. виховат.-методист
3.Дошкільна зрілість – показник готовності дитини до школи. практичн. психолог
4.Аналіз стану захворюваності та оздоровчої роботи у 2016 – 2017 н.р. сестра медична старша
5.Рівень засвоєння програми дітьми

(звіти вихователів, спеціалістів).

 

виховате-лі, спеціа-лісти
6.Робота ДНЗ у літній оздоровчий період 2017 р. Презентація плану. завідувач

 

 

3.4 Курсова перепідготовка та атестація педагогічних працівників

  

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1 З метою підвищення теоретичного  рівня та фахової  підготовки педагогів направити на курси підвищення кваліфікації при СОІППО педагогів:

▪ Рибалко І.І. – вихователь;

▪ Кіхтьова М.А. – вихователь;

▪ Бур  І.О.– вихователь;

▪ Близнюк О.В.– вихователь;

▪ Склярова Ю.Л..– вихователь;

▪ Шкіль Л.М. – вихователь;

Сенецька Н.І. – вихователь;

▪ Шепіль О.А. – муз. керівник;

▪ ГоловенкоН.М. – учитель-лог.;

▪ Лемешенко Н.Г.– інструктор з фізкультури.

 

 

впродовж року,

згідно з графіком

завідувач

 

2 З метою активізації та розвитку творчої професійної діяльності   провести чергову атестацію педагогічних кадрів:

▪ Кіхтьова М.А.- вихователь;

▪ Мішура Т.Д. – вихователь,

▪ Світлична Н.А. – музичний керівник

Цись Т.В.- вихователь:

Ворона С.І. – вихователь

 

березень 2017 голова атестаційної комісії

 

3 Опрацювати законодавчу, правову, нормативну документацію з питань атестації педагогічних кадрів. вересень 2016 вихователь-методист

 

4 Скласти інформаційну пам’ятку про зміни в атестації педагогічних працівників.

 

вересень 2016 вихователь-методист

 

5 Видати накази:

– про підготовку та проведення  атестації;

– про створення атестаційної комісії;

– про результати атестації;

– про підсумки проведення атестації.

 

 

вересень

2016

 

березень 2017

 

завідувач

 

6 Розробити заходи щодо проведення атестації педагогічних працівників.

 

вересень 2016 вихователь-методист

 

7 Скласти графік засідання атестаційної комісії. жовтень 2016 секретар атестаційної комісії
8 Провести засідання атестаційної комісії. згідно графіка голова атестаційної комісії
9 Вивчити систему роботи педагогів, які атестуються. жовтень

2016- березень 2017

атестаційна комісія
10 Провести анкетування педагогів, батьків з метою оцінки  професійної діяльності педагогічний працівників, які атестуються.

 

лютий 2017 практичний психолог

 

11 Провести творчий звіт педагогів, які атестуються. березень 2017 голова атестаційної комісії

 

РОЗДІЛ IV. ВИВЧЕННЯ СТАНУ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ

  

Вид кон-тролю Зміст роботи Форма відобра-жування Група Термін викона-ння Відповіда-льний Відміт-ка про виконання
Комплексний Стан організації життєдіяль-ності дітей у групі довідка до наказу

 

група

«Веселка»

 

листопад

2016

завідувач,

виховат.-методисти, члени комісії

Стан організації життєдіяль-ності дітей у групі довідка

до наказу

група

«Калинка»

квітень

2017

завідувач,

виховат.-методисти, члени комісії

Тематичний Рівень розвитку діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку довідка групи

«Барвінок»

«Сонечко» «Ромашка»

жовтень

2016

завідувач,

виховат. – методисти

Рівень логіко – математичної компетентності дітей молодшого віку довідка групи

«Мальви»

«Грибочки»

 

січень завідувач,

виховат. – методисти

Екологічна компетентність молодших дошкільників під час виконання трудових доручень довідка групи

«Квіточки»

«Курчатко»

березень2017 виховат.-методисти
Оперативний Рівень педагогічної майстерності педагогів, які атестуються в організації освітньо-виховного процесу інформа-ція

до засіда-ння атеста-ційної

комісії

педагоги, які атестують-ся впродовж року завідувач,

виховат.-методисти, члени атестаційної комісії

Медико-педагогічний контроль за станом фізичного розвитку дітей. протоко-ли усі вікові групи листопад

лютий

завідувач,

виховат.-методисти,

медична сестра старша

Виконання рішень педагогічних рад інформа-ція до педради усі вікові групи впродовж року завідувач,   виховат.-методисти
Оглядово-оперативний Ведення документації в групах інформа-ція до відома усі вікові групи, спеціаліст-ти впродовж року завідувач,

виховат.-методисти

Зміст та якість складання перспектив-ного та

календарного планування

інформація до відома усі вікові групи, спеціаліст-ти впродовж року завідувач,

виховат.-методисти

Готовність вихователів та спеціал-в до робоч. дня інформа-ція до відома усі вікові групи, спеціаліст-ти впродовж року завідувач,

виховат.-методисти

Порівняльний Засвоєння дітьми основних рухів інформа-ція до наради усі вікові групи, вересень

травень

інструктор з фізк-ри
Рівень життєвої компетент-ності дітей інформа-ція до наради усі вікові групи 1 раз на квартал завідувач,

виховат.-методисти

 

               

РОЗДІЛ V

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА

 

5.1 Взаємодія дитячого закладу, сім’ї та громадськості

  

з/п

Зміст роботи Термін виконан-ня Відповідаль-ний Відмітка про виконання
1 Провести загальні батьківські збори  «Пріоритетні напрямки роботи закладу в новому навчальному році»

1.Пріоритетні напрямки роботи дошкільного закладу в новому навчальному році.

2.Охорона прав дитинства та соціальний захист дітей.

3.Обрання членів ради дошкільного закладу.

4.Затвердження плану роботи ради закладу.

вересень 2016 завідувач ДНЗ

 

 

2 1.Звіт керівника ДНЗ перед громадськістю про результати роботи  за 2016-2017 навчальний рік.

  1. Про підготовку до літньої оздоровчої кампанії 2016- 2017 н.р.

3.Звіт голови ради про участь у роз – витку закладу та вдосконалення навчально-виховного процесу.

 

травень 2017 завідувач ДНЗ

 

3. Групові батьківські збори.

Групи раннього віку

1.Адаптація дітей до умов дошкільного закладу.

 

вересень

2016

вихователі груп ранньо-го віку,

пр. психолог

  1. Вікові особливості розвитку дітей раннього віку.
січень

2017

вихователі груп ран-го віку, пр. психолог
  1. Трудове виховання найменших запорука успішної соціалізації в подальшому житті.
квітень

2017

вихователі , пр. психолог
4 Молодший дошкільний вік

  1. Адаптація дітей до умов нового осередку
вересень

2016

вихователі груп  мол-го  віку, пр. психолог
  1. Дошкільний заклад та родина: виховуємо патріотичну особистість разом.

 

січень

2017

вихователі груп  молод.  віку
3.Культурно-гігієнічні навички – як засіб зміцнення здоров’я. квітень

2017

вихователі груп  молодшого  віку
5 Середній дошкільний вік

1.Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток дітей 5 року життя.

вересень

2016

вихователі груп серед. віку, пр. психолог
  1. Дошкільний заклад та родина: виховуємо патріотичну особистість разом.

 

січень

2017

вихователі груп
3.Трудові доручення в родинному вихованні.

 

квітень

2017

вихователі груп
6 Старший дошкільний вік

1.Сьогодні дошкільнята – завтра школярі.

 

вересень

2016

вихователі груп  старш. віку, пр. психолог
  1. Дошкільний заклад та родина: виховуємо патріотичну особистість разом.

 

січень

2017

вихователі груп
3.Незабаром до школи. Сходинки готовності до школи майбутніх першокласників.

 

квітень

2017

пихователі груп
7 Тренінгове заняття «Вчимося розуміти одне одного».

 

листопад 2016 пр.психолог

 

8 Консультація для батьків
Адаптація пройде легко, якщо… вересень

2016

пр.психолог

 

Дитина взяла чужу річ – що робити? жовтень вихователь-методист
Права дитини: розуміти та дотримуватися

 

січень

2017

пр.психолог

 

9 Залучати батьків до активної участі у заходах ДНЗ, проектної діяльності, оформлення сімейних газет, толок.

 

впродовж року вихователі груп
10 Робота клубу «Школа батьків». 1 раз на 2 місяці вихователь-методист
11 Проводити індивідуальне консуль-тування батьків з питань виховання і розвитку дітей. впродовж року вихователь-методист

практичний психолог

13 Провести День відкритих дверей. квітень 2017 вихователь-методист
14 Провести опитування та анкетування  батьків з метою вивчення потреб родини, виявити соціальний запит, рівень поінформованості в області розвитку, виховання і навченості дітей.

 

вересень

2016

вихователь-методист

 

 

15 Забезпечити постійну

інформованість батьків про стан виховної роботи з дітьми, їхній розвиток, стан здоров’я, зміст державних освітніх програм.

впродовж року вихователі груп
16 Оформити групові куточки для батьків наочними, інформаційними   матеріалами до річних завдань і основних напрямків роботи ДНЗ.

 

впродовж року вихователі груп
17 Круглий стіл «Перебування в групах компенсуючого типу. Міфи та реальність».

 

листопад вих.-метод., пр. психолог, уч.-логопеди
18 Спільні проекти дітей та батьків:

«Народні промисли Сумщини»

 

«Птахи – наші друзі»

 

 

жовтень 2016

січень

2017

 

 

вихователі груп

 

Коментування вимкнене.