Інформація про діяльність

Інформація про  діяльність Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 17 «Радість» м. Суми, Сумської області станом на 01.06.2017 року

 

Матеріали співбесіди  подати до управління освіти і науки  в окремих папках з фінансової і основної діяльності в паперовому і електронному варіанті.

Здійснюючи освітню роботу в 2016 – 2017 навчальному році колектив Сумського ДНЗ № 17 м. Суми керувався Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту », «Про охорону дитинства», конвенцією ООН Про права дитини, «Положенням про дошкільний навчальний заклад».

Зміст освітньої діяльності визначався відповідно до Базового компонента та програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

Колектив дошкільного навчального у 2016-2017 навчальному році втілював в роботу такі пріоритетні завдання

  • Забезпечення збереження та зміцнення фізичного, психічного, духовного здоров’я дошкільників шляхом формування основ здорового способу життя.
  • Сприяння вихованню у дітей почуття національної гідності шляхом ознайомлення їх з традиціями українського  декоративного  мистецтва.
  • Розвиток комунікативно-мовленнєвого компетенцію та творчі здібності дітей дошкільного віку залучаючи їх  до театралізованої діяльності .
  • Формування основи економічної соціалізації через участь в трудовій діяльності

У дошкільному закладі функціонує 14 вікових груп – 2 для дітей раннього віку, 12 для дітей дошкільного віку.

Виконуючи одне з головних завдань, а саме, забезпечуючи збереження та зміцнення фізичного, психічного, духовного здоров’я дошкільників шляхом формування основ здорового способу адміністрація та співробітники постійно працюють над покращенням спортивного середовища. Так у 2016 році завдяки перемозі у проекті Фонду братів Кличко було здійснено ремонт спортивної зали, оновлено спортивний інвентар. Матеріальна база створена у дошкільному закладі дає можливість здійснювати системний підхід у фізкультурно-оздоровчій  роботі

Кожного дня в дошкільному закладі проводяться заняття з фізичного розвитку під керівництвом інструктора з фізичної культури Лемешенко Н.Г.. Під час опалювального сезону заняття з фізичного виховання проводяться в басейні. З дітьми старшого дошкільного віку проводяться заняття з елементами дзюдо, які сприяють розвитку фізичної витривалості, спритності, практично знайомлять дітей з одним з олімпійських видів спорту.

Аналіз засвоєння основних рухів показав, що з 238 обстежених дітей, високий рівень показали  91 дитина (38%), середній 118 дітей (50%), низький 29 дітей .(12%). Увага, яка приділялась розвитку та зміцненню фізичного здоров’я сприяла зниженню рівня захворюваності та зменшенню кількості днів пропущених по хворобі однією дитиною знизилась з 4,7. днів у 2016 році до 2,8 днів у 2017 році .

Збереженню психічного здоров’я сприяє робота практичного психолога Недайвода С.В. Вона здійснює діагностику психічного розвитку дошкільників та поглиблену діагностику дітей з мовленнєвими порушеннями для обстеження на ПМПК працює з дітьми, батьки яких перебувають або перебували в зоні АТО. Для дітей груп компенсуючого типу з порушеннями мовлення використовується корекційна програма спрямована на розвиток пізнавальних процесів. Наслідком роботи є покращення рівня цілісної компетенції дошкільників.

У ДНЗ працює творча група над проблемою «Використання здоров’язбережувальних технологій для фізичного розвитку». Між дошкільними закладом та Переяслав – Хмельницьким державним педагогічним університетом імені Григорія Сковороди укладено угоду про науково – практичне співробітництво з питання «Музикотерапія – інноваційна здоров’язбережувальна технологія в дошкільній освіті».

Пріоритетним для педагогів дошкільного закладу є виконання завдання по формуванню комунікативно – мовленнєвої компетенції шляхом залучення дітей до театральних дійств. В контексті виконання завдань у 2016 – 2017 навчальному році було започатковано проведення музичного фестивалю, позитивний відгук отримали музичний фестиваль «Козацькому роду нема переводу», театральний фестиваль «Різдвяна зірка», кінофестиваль «Наша група найкраща», патріотичний марш «Вишиванка – символ України». Інноваційною формою роботи є реалізація проекту «Рушник-оберіг дошкільного закладу». Діти проявили справжню акторську майстерність, збагатили словник, отримали позитивні емоції та впевненість у своїх творчих здібностях.

Формуванню у дітей цілісного уявлення про навколишній світ допомагає проведення інтегрованих, комплексних, бінарних занять. За результатами моніторингу вихованці мають такі результати: високий рівень розвитку  – 89 дітей (28%), достатній – 141 дитина (45%), середній – 72 дитини (23%), низький – 12 дітей (4%). До відома батьків доводяться результати моніторингу знань дітей під час індивідуальних бесід.

Батьки залучаються до участі в житті дошкільного закладу. В продовж року для них були проведені зустрічі зі спеціалістами ДНЗ, вчителями ССШ № 29, медичними сестрами старшими, адміністрацією. Батьки прийняли участь у заходах дошкільного закладу. Батьки стали учасниками майстер – класів «Родинний оберіг», «Лялька-трав’янка», «Великодня писанка». Батьки були залучені до спільних з дітьми трудових десантів, організованих з метою покращення умов перебування дітей у дошкільному закладі. Колектив закладу, активно залучаючи вихованців, їх батьків та всіх небайдужих до свідомої добровільної діяльності на благо інших, плекають доброту, милосердя, спонукають до прояву активної громадянської позиції. Ця діяльність відзначена Подякою воїнів-захисників.

Колектив приймає активну участь у конкурсах, які проводяться в місті: у фестивалях «Гармонія руху», «Україна рідний край». Матеріали вихователя Гладченко О.П. відзначені в номінації  «Дидактичні матеріали» міського етапу обласної виставки-огляду кращих методичних розробок педагогічних працівників дошкільних закладів у 2017 році. За участь у міському етапі Всеукраїнського дитячого конкурсу «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху» вихованці  отримали Подяку управління освіти  і науки Сумської міської ради.

Запорукою успішної реалізації  поставлених завдань була  самоосвіта педагогів та робота по збагаченню методичної скарбнички кожного вихователя.

Проведено педагогічну раду на тему: «Народне мистецтво як невід’ємна складова  патріотичного виховання, семінар – практикум «Мовленнєво-комунікативний розвиток дітей дошкільного віку засобами театрального мистецтва».

Керуючись принципом «Не вчи тому, чого сам не знаєш досконало» ми відвідали музеї рідного міста, провели зустрічі з цікавими людьми, стали учасниками Міжнародного психолого-педагогічного фестивалю  «Перспектива», організували екскурсії до визначних історико-культурних пам’яток України – національного  дендропарку «Софіївка», цитаделі українського козацтва – о. Хортиця.

Педагоги широко презентували свою роботу під час проведення Дня відкритих дверей. Батьки отримали вичерпну інформацію про систему роботи ДНЗ.

 

 

 

  1. Участь в інвестиційних міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських проектах (указати повну назву проекту та формат участі). Окремо виділити навчальні та виховні проекти. Результати.

В інвестиційних проектах участі не приймали.

 

  1. Відповідно до рішення колегії управління освіти і науки Сумської міської ради від 23 грудня 2014 р. « Про підсумки роботи зі зверненнями громадян», надати звіт про виконану роботу за питаннями:

– Посилення персональної відповідальності та рівня виконавчої дисципліни щодо належної організації, суворе дотримання терміну розгляду звернень (як унормована робота зі зверненнями).

– Забезпечення безперебійного та регулярного особистого прийому громадян відповідно до затверджених графіків, чи ведеться книга прийому громадян.

– Забезпечення щоквартального аналізу та узагальнення звернень громадян для виявлення причин, що їм сприяють, із зазначенням № наказу, протоколу.

– Забезпечення кваліфікованого, своєчасного, неупередженого і об’єктивного розгляду звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання таким порушенням, вжиття всіх заходів щодо скорочення кількості повторних та колективних звернень, звернень до органів державної влади вищого рівня.

– Чи розглядаються у першу чергу звернення ветеранів війни і праці, інвалідів, інших непрацездатних осіб, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, наведіть приклади.

У 2016 – 2017 навчальному році проводилась робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з батьківською громадою при проведенні батьківських зборів груп, зустрічей на батьківських комітетах при прийомі громадян у час визначений керівником для прийому згідно з графіком. Усі звернення зареєстровані в Книзі прийому громадян, опрацьовані, на них надані відповіді в усній чи письмовій формі у визначений законодавством термін. Найчастіше звернення надходили з питання влаштування дітей в дошкільний заклад – 97; з питання проведення щеплень -15; влаштування на роботу – 8; ремонту груп – 10, організації харчування – 12, проведення літнього оздоровлення дітей старшого дошкільного віку в закладі – 3, відвідування дітьми дошкільного закладу до досягнення ними 7 років – 5, про пільги, якими користуються діти, батьки, яких приймали участь в АТО – 4. Питання роботи зі звернення громадян знаходяться на постійному контролі завідувача і є пріоритетними в діяльності дошкільного закладу. Щоквартально аналіз звернень громадян виноситься на нараду при завідувачу та кожні пів року аналізується в підсумковому наказі ( наказ від 12.07.2016 №55 «Про стан роботи зі звернення громадян за підсумками І півріччя 2016 року», від 29.12.2016 року № 109 «Про стан роботи зі звернення громадян за підсумками ІІ півріччя 2016 року»).

  1. Дієвість Інтернет – сайту, блогу в закладі, частота оновлення. Участь у конкурсі на кращий Інтернет-сайт і її результативність за останні роки. Забезпечення комп’ютерною, мультимедійною технікою. Вміння володіти комп’ютером керівника і працівників закладу. Висвітлення роботи у соціальній мережі. Адреси всіх блогів та сайтів (власних електронних ресурсів) педагогів закладу.

У дошкільному закладі створений та функціонує Інтернет – сайт. На ньому висвітлюються всі визначні події, оголошення для батьків, консультації педагогів з різних питань. Батьки можуть ознайомитися з фото – звітами про проведені заходи.

Широкою популярність серед батьків, колег та громадськості користується сторінка ДНЗ у Facebook. На ній кожного дня висвітлюються перлинки і цікавинки в житті колективу.

Керівник та працівники закладу вміють працювати з сучасною комп’ютерною технікою. Для сучасного проведення освітнього процесу у дошкільному закладі використовується 10 комп’ютерів, 6 принтерів, з них 3 БФП. У роботі з дітьми використовується мультимедійна система, телевізор.

переглянути повній документ у ,doc