СУМСЬКА МІСЬКА РАДА
СУМСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
(ЯСЛА-САДОК)No 17 «РАДІСТЬ» М. СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ СУМСЬКИЙ ДНЗ№17 М. СУМИ
ЗАТВЕРДЖЕНО протокол атестаційної комісії І рівня Сумського ДНЗ No 17 м Суми
від 09.10.2024 №1
Графік проведення засідань атестаційної комісії І рівня у 2024/2025 навчальному році
Засідання № 1
09 жовтня 2024 року
- Про порядок голосування (Розділ II, п. 4 Положення про атестацію педагогічних працівників)
- Про розподіл функціональних обов’язків між членами атестаційної комісії.
- Про затвердження строків та графіка проведення засідань атестаційної комісії І рівня у 2024/2025 навчальному році
- Про затвердження плану роботи атестаційної комісії І рівня у 2024/2025 навчальному році
- Про визначення адреси електронної пошти для подання педагогічними працівниками документів.
- Про розгляд та затвердження списків педагогів, які підлягають черговій атестації у 2025 році.
- Про виконання Закону України «Про запобігання корупції» (Розділ ІІ, п. 2)
- Про затвердження графіка проведення творчих звітів.
Засідання №2
18 грудня 2024 року
- Про розгляд заяв від педагогічних працівників, які мають підстави на позачергову атестацію.
- Про хід атестації педагогічних працівників ЗДО №17 «Радість».
Засідання №3
18 лютого 2025 року
- Про узагальнення результатів вивчення професійної діяльності, відповідно посадових обов’язків та Професійному стандарту педагогічного працівника
Засідання №4
20 березня 2025 року
- Про результати вивчення професійної діяльності педагогічних працівників, які атестуються: характеристика; моніторинг професійної діяльності педагога в міжатестаційни період; результати психологічної діагностики професійної компетентності педагога.
- Про прийняття рішення атестаційною комісією
Адреса електронної пошти Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №17 «Радість» м. Суми, Сумської області для надання документів атестаційній комісії (у разі подання в електронній формі) zdoatestacia@gmail.com Документи в електронній формі подаються до 20 грудня поточного календарного року |