1. Не починайте свою розмову з вислову: «Я довго вже хотів сказати».
  2. Уникайте слів «завжди», «ніколи»;
  3. Якщо цю людину ви ніколи не хвалили, не очікуйте, що на вашу критику вона відреагує позитивно;
  4. Критикуйте лише те, що можна змінити;
  5. Не порівнюйте поведінку однієї людини з поведінкою іншої – це принижує;
  6. Не знищуйте індивідуальність;
  7. Не приписуйте співрозмовнику того, що він не казав. Краще не перебільшуйте – можуть звинуватити в брехні.
  8. Не зосереджуйтеся на особистості суперника. Активізуйте увагу на проблемі і варіантах їх вирішення.
  9. Не кажіть лише про свої проблеми; Дайте змогу висловитися партнеру і уважно вислухайте його.
  10. Не робіть висновки за партнера;
  11. Перше зауваження робіть наодинці;
  12. Давайте людині паузу, що може зняти емоційне навантаження;
  13. Прагніть зрозуміти співрозмовника;
  14. Свою помилку визнавайте швидко і рішуче, випереджаючи критику;
  15. Визначте динаміку взаємин і усвідомте мету і мотив поведінки співрозмовника;
  16. Зміцнюйте позитивну атмосферу в спілкуванні;
  17. Перетворюйте свої проблеми на нові можливості і перспективи;
  18. Відчувайте, коли потрібно відступити;
  19. Безвихідних ситуацій не буває;
  20. Дійте, не уникайте конфліктів, а намагайтеся їх вирішувати і запобігати наслідкам.