ДНЗ №17 “Радість”

Про заклад

Управління Освіти і Науки сумської міської ради
Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №17 “Радість” м. Суми сумської області

1. Загальні відомості про заклад

Адреса: 40035, м.Суми, пр-т М.Лушпи, 37; телефон (0542) 32-14-87, e-mail DNZ17radost@gmail.com

 

Дата створення закладу, його особливості:

Дата створення установи – 1990 рік. Мова освітнього процесу – українська. В дошкільному закладі отримують дошкільну освіту представники 7 національностей.
В 2021 – 2022 навчальному році в 14 групах виховується 274 дітей, з них 2 групи для дітей раннього віку де виховувалось 47 дітей, та 12 груп для дітей дошкільного віку де виховувалось 227 дітей, в ЗДО також працюють групи компенсуючого типу – 38 дітей. З дітьми працює 34 педагогів. Серед них спеціалістів вищої категорії – 6, вихователь-методист – 1, спеціалістів І категорії – 4, спеціалістів ІІ категорії – 15. Грамотами відділу освіти РДА, МР нагороджені 12 педагогів, почесними грамотами МОН України – 1 педагоги.
Педагоги дошкільного навчального закладу впроваджують інноваційні педагогічні технології, здійснюють компетентнісний підхід до формування змісту та організації освітнього процесу.
В ДНЗ створена належна матеріально-технічна база, яка відповідає сучасним вимогам. Працює 2 спортивні зали, басейн, 2 музичних зали, 2 спортивні майданчики. В дошкільному закладі для забезпечення активного рухового режиму обладнано 12 ігрових майданчиків з відповідним обладнанням. В дошкільному закладі з вихованцями працює практичний психолог. Свої творчі здібності та уподобання дошкільнята розвивають у гуртках естетичного спрямування, спортивному гуртку «Грація» та секція боротьби.

Форма власності:

Заклад знаходиться в комунальній власності Сумської міської ради.

Освітні програми:

  • Програма розвитку дитини дошкільного віку “Українське дошкілля”
  • Освітня програма “Впевнений старт” для дітей старшого дошкільного віку

Основні  напрямки діяльності:

  • Приорітетним напрямком діяльності Сумського дошкільного навчального закладу №17 «Радість» є фізкультурно-оздоровча робота.

ДНЗ зайняв в 2013-2014 навчальному році друге місце в міському етапі Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах системи освіти України. Керуючись Законом України «Про дошкільну освіту», Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське довкілля» , педагогічний колектив визначив на 2018 – 2019 навчальний рік такі пріоритетні завдання:
Створити умови для забезпечення реалізації завдань освітньої лінії “Особистість дитини” щодо збереження та зміцнення здоров,я, формування сталих традицій фізичного виховання дошкільників шляхом залучення до регулярних та повноцінних занять фізичною культурою та спортом.

  • Сприяти формуванню у дітей почуття національної свідомості та мовленнєвої компетентності через ознайомлення з літературною спадщиною, традиційним мовленнєвим етикетом українського народу згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти.
  • Забезпечити формування нової генерації українців через розвиток базових потенційних компетенцій і особистісних якостей дошкільників, що сприяють формуванню творчих і технічних здібностей, продуктивного та критичного мислення дітей шляхом STREAM – освіти.
  • Формувати підгрунтя для забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питання надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребам.

ДНЗ є базою для проходження педагогічної практики студентами кафедри «Корекційної педагогіки» СДПУ ім. А.С.Макаренка та слухачами курсів підвищення кваліфікації СОІППО.

Співпрацюємо з Переяслов-Хмельницьким державним педагогічним університетом ім. Григорія Сковороди.

2. Основні показники результативності діяльності

Дошкільний навчальний заклад співпрацює з вищими навчальними закладами міста та ССШ№29. Педагоги дошкільного навчального закладу неодноразово друкували матеріали з досвіду роботи в всеукраїнських та регіональних педагогічних виданнях. За висновками психолого-педагогічного консиліуму випускники ДНЗ готові до навчання в школі.
В закладі немає спеціальних пристосування для навчання осіб з особливими освітніми потребами.