СУМСЬКА МІСЬКА РАДА
СУМСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ
ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) № 17 «РАДІСТЬ»
М. СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СУМСЬКИЙ ДНЗ№17 М. СУМИ
Звіт
керівника Сумського дошкільного навчального закладу
( ясла – садок) № 17 « Радість» м. Суми , Сумської обл.
перед громадськістю за 2023-2024н.р.
від 28.05.2025р.
Батарчук Аліни Володимирівни
Даний звіт зроблений відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005року № 178 «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», наказу управління освіти і науки Сумської міської ради «Про проведення звітів керівників дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів перед педколективами та громадськістю » від 11.04.2022 року № 145.
Мета:
Удосконалення відкритої і демократичної системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження
колегіальної етики управлінської діяльності завідувача , адаптованої до потреб надзвичайної ситуації.
Завдання звітування:
- забезпечити прозорість, відкритість та демократичність управління навчальним закладом;
- стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.
Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №17 « Радість» м. Суми, Сумської обл. розпочав функціонування у 1990 році. Діяльність дошкільного закладу регламентується Конституцією України, Законом України «Про дошкільну освіту», Конвенцією ООН про права дитини, Положенням про дошкільний навчальний заклад, Статутом дошкільного закладу, затвердженим рішенням Сумської міської ради від 13 січня 2005р.
Безпосереднє керівництво закладом протягом 19 років здійснюю я, завідувач Батарчук Аліна Володимирівна, маю кваліфікаційну категорію спеціаліст вищої категорії.
З метою ініціювання участі педагогів, активних батьків у дошкільному закладі використовуються такі форми роботи:
- батьківська громада
- профспілковий комітет
- педагогічна рада
- загальні онлайн та офлайн збори батьків та трудового колективу
- комісія з охорони праці
- пожежно – технічна комісія
- онлайн та офлайн наради та консультації.
Управлінські рішення в поточному році були спрямовані здебільше на забезпечення працездатності колективу, виконання річних завдань, організації безпеки життєдіяльності колективу, організацію безпечного середовища перебування дітей:
- організація заходів з підготовки реалізації проектів у освітньому процесі;
- організація роботи щодо охоплення офлайн та он-лайн навчанням дітей;
- колектив постійно працює над створенням позитивного іміджу дошкільного закладу, і тому зусиллями педагогів ведеться Інтернет сайт закладу, сторінка на Фейсбуці, деякі вихователі ведуть свій ютуб канал;
- організація роботи зі зверненнями громадян є важливою складовою управління закладом. Усі звернення зареєстровані в Книзі прийому громадян, опрацьовані, на них надані відповіді в усній чи письмовій формі у визначений законодавством термін. Найчастіше звернення надходили з питання влаштування дітей в дошкільний заклад; працевлаштування; надання довідок про підтвердження стажу роботи, довідки про те, що дитина дійсно відвідує заклад дошкільної освіти. Питання роботи зі звернення громадян знаходяться на постійному контролі завідувача і не залишаються без відповідного реагування. Щоквартально аналіз звернень громадян виноситься на нараду при завідувачу та кожні пів року аналізується в підсумковому наказі .
- організація морального та матеріального заохочення працівників, які сумлінно виконують свої обов’язки, працюють творчо є стимулом успішної діяльності закладу. У продовж року всі педагогічні працівники отримали щорічну грошову винагороду, кращі працівники були відзначені грамотами управління освіти і науки Сумської міської ради, одноразовими преміями;
- організація роботи з батьками з метою залучення їх до управління закладом, пропагування відкритості та прозорості відбувалась через он-лайн та офлайн батьківські збори, онлайн зустрічі, онлайн консультування.
Дошкільний заклад керується у своїй роботі Базовим компонентом дошкільної освіти.
Відповідно до рішення педагогічної ради Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №17 «Радість» м. Суми, Сумської області освітній процес здійснював за такими програмами: інваріативний складник – за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (авт. Білан О.І., нова редакція 2022 р.); варіативний складник – парціальна програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати» (автор Лохвицька Л.В.), програма з національно-патріотичного виховання для дітей середнього та старшого дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина»(за науковою редакцією Рейпольської О.Д., у всіх вікових групах використовувалася парціальна програма з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху «Дитина у світі дорожнього руху», у спеціальних групах – програма «Корекційно-розвивальна робота з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення» (автори Стахова Л.Л., Кравцова І.В.), програма хореографічної діяльності дітей від 3-х до 7-ми років (авт. Шевчук А.С.).
Групові приміщення забезпечені меблями, ігровим обладнанням, мають сучасний інтер’єр. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.
Для належного проведення освітньої діяльності створено сучасні умови, обладнані освітні осередки:
- 2 музичні зали,
- 2 спортивні зали,
- кабінет логопеда,
- кабінет психолога,
- методичний кабінет,
- басейн,
- прогулянкові майданчики для кожної вікової групи,
- 2 спортивні майданчики,
- дитячі городи.
У 2024-2025 навчальному році в дошкільному закладі функціонувало 12 груп: 3 групи для дітей віком до 3-х років, 9 груп для дітей від 3 до 6 (7) років, з них 3 групи компенсуючого типу для дітей із порушеннями мовлення.
Цього року заклад працював вдистанційному режимі з організацією чергових груп.
Загальна кількість вихованців закладу склала 241 дитина:
з них відвідували чергові групи в середньому 76 дітей, отримували освіту в форматі онлайн – 165 дітей
Випускається до школи 68 дітей.
За звітній період до дошкільного закладу прийнято 54 дитини
Контингент батьків переважно соціально благополучний, переважають діти з сімей робітників, приватних підприємців, службовців, непрацюючих, діти батьків які служать в ЗСУ
Одним з напрямків роботи керівника є підбір та забезпечення кадрами дошкільний заклад.
На сьогодні навчальний процес в дошкільному закладі забезпечують 56 працівників:
- 31 особа – обслуговуючий персонал, 1 – заступник завідувача господарства, 1 – сестра медична старша, 2 – бухгалтера, 2 – кухарі, 1 – комірник;
- 25 педагогів, в тому числі:
вихователь-методист, 3 учителя-логопеда, 3 музичних керівника, 16 вихователів. 24 педагога мають повну вищу освіту, 1 – базову освіту.
Склад педагогічних працівників за кваліфікаційними категоріями такий:
- вища категорія – 6 педагогів, (24%)
- І категорія – 7 педагогів, (28%)
- ІІ категорія – 9 педагогів, (36%)
- спеціаліст – 3 педагоги, (12%)
Педагогічне звання «вихователь-методист» – 1 педагог, (4%)
Педагогічне звання «старший вихователь» – 1 педагог, (4%)
Щороку згідно графіка педагогічні працівники проходять курси підвищення кваліфікації та підлягають атестації відповідно до чинного Положення про атестацію педагогічних працівників. Таким чином, простежується поступове підвищення кваліфікації педагогів ДНЗ.
Згідно із графіком проведення атестації вивчалася система роботи педагогів, проводились співбесіди з педагогами з питань самоосвітньої діяльності, вивчалася документація, аналізувався рейтинг серед колег, вихованців, батьків, проведено анкетування. Педагогічні працівники залучалися до активних форм методичної роботи: виступи на педагогічних радах, участь у семінарах, відкритих переглядах, вебінарах, майстерках. Це дало змогу провести атестацію без зайвих психічних перевантажень і конфліктних ситуацій. В цьому році в дошкільному закладі чергову атестацію пройшли 7 педагогів.
Курсова підготовка на базі СОІППО, не зважаючи на особливості роботи в умовах воєнного стану, у 2024/2025 навчальному році проводилася відповідно до плану. Її пройшли 5 педагогів дошкільного закладу: Лісовиченко М.М., Коваленко Н.В., Борисова О.О., Ворона С.І., Бірюкова Л.В.
Станом на 28 травня 2025 року у закладі є 4 вакансії вихователів (1 з них заміна декретної відпустки), 2 кухаря (з них – 1 заміна декретної відпустки, практичний психолог, інструктор з фізкультури. За звітній період в дошкільний заклад було прийнято 3 бухгалтера, 2 сторожа, 1 помічник вихователя. Звільнилися 8 співробітників, з них: 1 бухгалтер, 2 сторожа, практичний психолог, інструктор з фізкультури. Причини звільнення: власне бажання, виїзд за кордон, перехід на інше місце роботи.
На виконання Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положення Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, листа МОН України від 07.07.2021 № 1/9-344 «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік», листа МОН № 1/12490-23 від21.08.2023 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2024/2025 навчальному році», виходячи з аналізу роботи дошкільного навчального закладу за минулі роки, педагогічний колектив дошкільного навчального закладу спрямовував свою діяльність у 2024/2025 навчальному році на вирішення наступних завдань:
1. Удосконалити роботу по упровадженню в освітню діяльність здоров’яутворювальних технологій, які сприяють формуванню здоров’язбережувальної компетентності .
2. Продовжити впроваджувати в освітню роботу інноваційні технології, які сприяють сталому розвитку особистості дошкільника, формують творчі та технічні компетентності, продуктивне та критичне мислення дітей шляхом STREAM-освіти.
3. Актуалізувати комплексний підхід до реалізації становлення мовленнєвої компетентності шляхом використання сучасних технологій розвитку зв’язного мовлення, ознайомлення з прозовими та поетичними творами сучасних авторів, кращими зразками малих фольклорних жанрів.
4. Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом «Оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників».
Керівник також несе відповідальність за збереження здоров’я вихованців . Компетентне та систематичне впровадження оздоровлювальних технологій в освітньому процесі дозволило покращити стан здоров’я вихованців, моніторинг якого регулярно здійснює медична служба.
В дошкільному закладі створено оптимальні умови для проведення медичної, профілактичної, фізкультурно-оздоровчої роботи. Медична й профілактично-оздоровча робота здійснюється відповідно до річного плану роботи закладу дошкільної освіти. З метою пропагування здорового способу життя в дошкільному закладі з дітьми та батьками проводиться санітарно-просвітницька робота. На постійному контролі у адміністрації ЗДО знаходиться дотримання санітарно-гігієнічних вимог до умов утримання дітей
На виконання Закону Україну «Про охорону дитинства», Положення про заклад дошкільної освіти, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, листів Міністерства освіти і науки України освітній процес здійснювався в форматі онлайн з організацією роботи чергових груп. В 2024/2025 навчальному році працювало 5 чергових груп.
Педагоги спрямовують освітній процес на реалізацію Базового компонента дошкільної освіти та чинних освітніх програм.
Інваріантна складова Базового компоненту дошкільної освіти у 2024/2025 навчальному році реалізувалася згідно програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».
Набуття дітьми дошкільного віку ключових компетентностей відбувалося в різних видах діяльності: ігровій, руховій, комунікативній, мовленнєвій, мистецько-творчій, здоров’язбережувальній, пізнавально-дослідницькій, господарсько-побутовій тощо.
На виконання статті 22 Закону України «Про дошкільну освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 16.01.2020 № 54 «Про затвердження порядку проведення моніторингу якості освіти», Плану роботи на 2024/2025 навчальний рік, Освітньої програми Сумського дошкільного навчального закладу(ясла-садок) № 17«Радість» м. Суми, Сумської області на 2024/2025 навчальний рік, Положення про внутрішню систему забезпечення якості дошкільної освіти, яке схвалено педагогічною радою (протокол №1), з метою виявлення рівня досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти та рівня освітньої діяльності педагогічних працівників у вересні 2024 року був проведений початковий етап моніторингового дослідження, у травні 2025 року – узагальнювальний етап моніторингового дослідження рівня сформованості основних компетентностей дітей з метою аналізу динаміки розвитку вихованців та визначення комплексу освітніх заходів, спрямованих на взаємодію з дітьми, які мають недостатній рівень сформованості базових компетентностей.
Результати моніторингового обстеження кожної дитини було занесено у таблиці визначення рівня досягнень дітей за освітніми напрямами Базового компоненту дошкільної освіти відповідної вікової групи.
Узагальнені результати обстеження освітнього процесу проаналізовано згідно контрольних занять, діагностичних карток, умінь та навичок дітей.
Дієвим було засідання психолого-педагогічного консиліуму «Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі», де вихователі старших груп знайомили присутніх з характеристиками своїх вихованців; вузькими спеціалістами надані довідки щодо рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку. Вихователем-методистом узагальнені матеріали психолог-педагогічного консиліуму, складені довідки обстеження дітей старшого дошкільного віку з питань готовності до навчання в школі, надані методичні рекомендації щодо корекції в здійсненні , які виникли під час обстежень, складений план роботи з дітьми, які потребують посиленої уваги з боку педагогів та батьків.
Під постійним контролем робота груп з функціональними мовленнєвими труднощами. У випускників цих груп завдяки плідній роботі вчителів-логопедів Головенко Н.М., Довженко А.М., Бойко Є.В., виправлена звуковимова декількох фонетичних груп, сформоване фонематичне сприймання, збагачений досвід виконання ряду операцій мислення (класифікація узагальнення, порівняння, серіація під час мовленнєвої діяльності). Такий показник є результатом використання нетрадиційних методів і прийомів у роботі з дітьми не тільки учителів-логопедів, а й вихователів спеціальних груп з функціональними мовленнєвими труднощами. Педагоги творчо підходили до освітнього процесу, успішно впроваджували в своїй роботі з дітьми «навчання через гру» в різних видах дитячої діяльності. Учителі-логопеди використовували різноманітні ігрові прийоми, намагаючись зробити процес не тільки корисним, але й цікавим: логопедичні етюди, елементи логоритміки, рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням. Така робота сприяла покращенню мовлення дітей. В умовах воєнного стану в цьому навчальному році спеціалісти продовжили роботу як у форматі онлайн, так і у формі офлайн, проводячи індивідуальні заняття з вихованцями.
Однією з пріоритетних задач керівника є підвищення майстерності педагогічного колективу. Для цього були організовані та проведенні семінари: семінар-практикум «Згуртованість колективу», семінар-практикум «Стрес-менеджмент у професійній діяльності педагогі» (жовтень 2024 р.); семінар-практикум «Як стенди перетворити на музеї, спостереження – на репортажі, а звіт за результатами роботи – на щомісячний випуск газети» (грудень 2024 р.), семінар-практикум «Як використовувати прислів’я та приказки у роботі з дітьми» (лютий 2025 р.), теоретичний семінар «Особливості фізичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку» (квітень 2025 р.).
Надзвичайно важливою складовою діяльності керівника закладу освіти є питання співпраці з родинами вихованців, педагогічної просвіти батьків, залучення їх до освітнього процесу. У цьому навчальному році робота з сім’ями вихованців проводилася з урахуванням умов воєнного стану.
Робота з батьківською громадськістю здійснювалася в дистанційно-очному режимі.
Робота з батьками була організована за модульним принципом, щомісяця вона підпорядковувалася єдиній темі та меті. Щомісяця у перспективному плані роботи з дітьми педагоги зазначали форми роботи з батьками на місяць за такими модулями: інформаційно-аналітичний, пізнавальний, наочно-інформаційний, розважально-дозвільний.
Слід відзначити, що в партнерській діяльності педагоги дотримувалися загальних принципів і підходів взаємодії з батьками, разом з тим її зміст у кожній віковій групі завжди був адаптованим, відповідав інтересам батьків, тим питанням, які хвилювали їх. Педагогам на допомогу завжди приходила адміністрація, яка надавала консультації та поради в умінні зацікавити та показати значимість взаємин дорослих та дітей для їхнього розвитку.
У вересні родини вихованців брали активну участь у конкурсі кліпів «Україська пісня». Батьки проявили креативність у виготовленні з різноманітних матеріалів музичних інструментів для розваги «Цікаві та незвичні інструменти музичні». До Дня яблука родини створили цікаві композиції та фруктові букети. Неодноразово батьки з дітьми залучалися до участі в благодійних акціях збору подарунків для воїнів ЗСУ. Патріотичному вихованню дошкільників сприяло оформлення разом з батьками виставки виробів декоративно-ужиткового мистецтва. Вихователь Гладченко О.П. разом з батьками для маленьких вихованців провели конкурс «Міс весна». У травні місяці до Дня вишиванки та Міжнародного дня сім’ї у всіх вікових групах проведені спільні з батьками родинні свята «Батько і мати два серця гарячих». Також для батьків майбутніх першокласників разом з учителями КУ ССШ №29 проведено батьківські збори.
Такі форми роботи забезпечили підтримку батьками процесу формування мистецько-творчих навичок дошкільнят.
За сприянням адміністрації дошкільного закладу в 2024/2025 навчальному році педагоги брали активну участь в освітянських заходах та отримали відзнаки:
– У грудні вихованці групи «Сонечко» (вихователь Мішура Т.Д.) та «Барвінок» ( вихователь Цись Т.В.) взяли участь в конкурсі «Листівка заощаджень» до Тижня заощаджень. Отримали відзнаки за участь у проекті.
– Участь у конкурсі «Земля очима дітей: Екологічний театр» в рамках проведення Всесвітньої акції «Година Землі – 2025».
Підготували відео казку «Бережіть природу люди».
Отримали Подяку за участь у конкурсі .
– Взяли участь в міському конкурсі «Еко-крок «Рідна Земля закликає до дій». Представили матеріали:
Мішура Т.Д. – «Smart Eko-Home» ; Близнюк О.В., Усик О.В. – екологічний лепбук. Зайняли ІІІ місце. Нагороджені грамотами.
– Всі групи отримали сертифікати учасника ІV Міжнародного Заняття доброти конкурсу «Щаслива лапа».
– Горських Ю.В., інструктор з фізичної культури, стала учасником міського етапу фестивалю-огляду фахової майстерності педагогічних
працівників закладів дошкільної освіти «Світ дошкілля».
В 2024/2025 навчальному році педагоги закладу дошкільної освіти стали учасниками:
– методичного квесту «Володар планів», який провела вихователь-методист Коба Л.Ю.;
– зустрічі з представниками Сумської обласної організації ТЧХУ, які розповіли про мінну безпеку, правила поведінки в надзвичайних ситуаціях;
– Данська рада у справах біженців провела для педагогів закладу інформаційну сесію з мінної безпеки для педагогів дошкільного закладу;
– для педагогів дошкільного закладу вихователь-методист Коба Л.Ю. провела коучинг «Метод Уолта Діснея – реалістична креативна техніка для боротьби з нестачею ідей»;
– педагоги взяли участь у психологічному тренінгу, який провела психологиня ЦПРПП Гусениця Н.І.;
– вихователь-методист Коба Л.Ю. провела для педагогів ділову гру «Україна — моя Батьківщина»;
– тренінгу «Професійне зростання та емоційна підтримка педагогів», який провела консультантка ЦПРПП Зайченко Н.І.;
– Горських Ю.В. прийняла участь у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні тенденції та перспективи розвитку якісної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в умовах ступеневої освіти». Лубни – Полтава. Отримала сертифікат.
– Бірюкова Л.В. стала слухачем курсів «Академія ШІ для освітян від Gooqle».
– Бірюкова Л.В. та Горських Ю.В. стали учасниками відкритої лекції «Сучасний урок фізичної культури: реалії та перспективи». Отримали сертифікати.
– група педагогів у складі: Коба Л.Ю., Мошенська О.Ю, Мішура Т.Д., Близнюк О.В., Шевченко Т.С., Цись Т.В., Кіхтьова М.А., Коваленко Н.В., Ворона С.І. залучилися до участі в Міжнародному проекті «Думай на рівних».
Під контролем завідувача також робота з соціального захисту дітей. Дошкільний навчальний заклад забезпечений нормативно-правовими документами з питань соціального захисту дітей. У закладі освіти складений соціальний паспорт ЗДО. Складено банк даних дітей пільгових категорій. З батьками та членами родин проводилась роз’яснювальна робота щодо права користування пільгами. Сім’ям надавались консультації фахівцями ДНЗ. Для категорії цих дітей організовано пільгову оплату за харчування.
В дошкільному закладі виховується 124 дітей пільгових категорій, а саме:
Категорії дітей
Діти, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів | 67 |
Діти захисників України | 28 |
Діти з багатодітних родин | 4 |
ВПО | 20 |
Діти з малозабезпечених сімей | 2 |
Діти-інваліди | 2 |
Діти, позбавлені батьківського піклування і знаходяться під опікою | – |
Організація харчування дітей пільгових категорій здійснюється відповідно до діючого законодавства України.
На сайті закладу створено сторінку для батьків з питань соціального захисту та дотримання прав дитини.
У закладі складено план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу на поточний рік. Педагоги під підпис ознайомлені про недопустимість та протидію булінгу в освітній діяльності.
Організація харчування дітей ведеться відповідно до Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 р. № 298/ 227, постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
В цьому році було організоване дворазове харчування (обід та полуденок)
У ДНЗ працює досвідчений медичний персонал та кухарі. За звітній період за результатами перевірок порушень санітарного стану приміщень та харчоблоку, а також порушень відповідності нормам калорійності харчування дітей не виявлено.
Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно – гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування та зберігання їжі. З метою профілактики захворювань шлунково-кишкового тракту працівники суворо дотримують установлених вимог до технології приготування страв, правил особистої гігієни.
Дошкільний заклад є комунальною установою, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника, оскільки на його розв’язання потрібні кошти.
Фінансово – господарська діяльність закладу здійснюється згідно з кошторисом, сформованим міською радою.
На 2025 рік для функціонування дошкільного закладу було виділено з місцевого бюджету 11211440.00 грн. з них:
- оплата праці – 8914081.00 грн.
- предмети, матеріали – 98 041.00 грн.
- медикаменти – 2110.00 грн.
- продукти харчування 414361.00 грн.
- оплата послуг (крім комунальних) – 125746.00 грн.
- оплата комунальних послуг – 1 654381.00 грн.
- навчання -2720.00 грн.
Для підготовки до нового опалювального сезону було використано сума 20 650,00 грн. та на виконання заходів з енергозбереження відповідно до міжнародного стандарту ISO 50001 було використано 9 000,00 грн. Загальна сума 29 650,00 грн.
Нажаль, в цьому році фінансування закладу було мінімальним, тому капітальних ремонтів приміщень будівлі закладу та придбання цінних матеріалів не було. Для поточного ремонту на харчоблоці було використано коштів 18 404 грн.
В якості гуманітарної допомоги дітям прикордоння закладом були отриманні навчально-розвиваючі матеріали (набір для дітей раннього розвитку -2 штуки), аптечки першої допомоги -6 штук.,розкладушки-4 штуки,ліхтарі-10 штук, енергозберігаючі лампочки -90 штук ноутбук -1 шт.
На прикінці своєї доповіді я хочу подякувати батькам та колективу за співпрацю і взаєморозуміння, підтримку.
Заходи які ми зробили протягом року направленні на створення комфортних та безпечних умов перебування дітей в садочку, збереження здоров’я дітей, підготовку дітей до школи.
Завідувач ________ Аліна БАТАРЧУК
Завантажити .pdf – звіт керівника 2025