СУМСЬКА МІСЬКА РАДА
СУМСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ
ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) № 17 «РАДІСТЬ»
М. СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СУМСЬКИЙ ДНЗ№17 М. СУМИ

НАКАЗ

23.12.2024 м. Суми № 127-АГ

Про функціонування системи
енергетичного менеджменту
у 2025 році

На виконання Закону України «Про енергетичну ефективність будівель», рішення Сумської міської ради від 10 квітня 2024 року № 4708-МР «Про затвердження Плану дій сталого енергетичного розвитку міста Суми до 2050 року», рішення Сумської міської ради від 28.02.2024 року №4492-МР «Про удосконалення системи енергетичного менеджменту в бюджетній сфері Сумської міської територіальної громади відповідно до міжнародного стандарту ISO 50001», розпорядження міського голови м. Суми від 28.12.2022 № 356-Р «Про запровадження системи онлайн-моніторингу споживання енергоресурсів у Сумській міській територіальній громаді», з метою запровадження системи онлайн-моніторингу споживання енергоресурсів, керуючись пунктом 58 частини І статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування», наказу управління освіти і науки Сумської міської ради від 20.12.2024 року № 370 «Про функціонування системи енергетичного менеджменту у 2025 році»

НАКАЗУЮ:

1.Призначити Омельченко Н.С., заступника завідувача господарства, відповідальною особою за функціонування системи онлайн-моніторингу споживання енергоресурсів у закладі освіти та за внесення даних та ведення особистого кабінету Umuni.
2.Призначити на час відпустки відповідальної особи за ведення моніторингу споживання води та енергоресурсів Ніколаєнко Ю.В., діловода виконуючою зазначені обов’язки.
3.Розробити та затвердити до 06 січня 2025 року План заходів з енергозбереження на поточний рік (додаток 1).
4. Відповідальній особі з ведення моніторингу споживання води та енергоресурсів Омельченко Н.С.:
4.1.Надіслати до 03 січня 2025 року скан-копію даного наказу на електрону адресу: osvita.monitoring@ukr.net.
4.2. Фіксувати щоденно, до 9.00 використання енергоресурсів у журналах обліку (для кожного ресурсу окремий журнал).
4.3.Керуватись чинними державними будівельними нормами у сфері енергозбереження при впровадженні енергозберігаючих заходів.
4.3. Здійснювати порівняльний аналіз вибору обладнання при закупівлі енергоспоживаючого обладнання.
4.4.Достовірно та якісно вносити данні на платформу uMuni.
4.5. Скласти до 16 січня 2025 року графік державної перевірки приладів обліку енергоресурсів, вжити заходи щодо своєчасного їх виконання.
4.6.Здійснювати ведення журналів обліку енергоспоживаючого обладнання.
4.7.Аналізувати до 3 числа кожного місяця використання енергоресурсів та води за фактичними показниками лічильників в електронній таблиці «Освіта 2025», та до 15 числа кожного місяця , використання енергоресурсів та води за наданими рахунками
4.8. Здійснити до 13 січня 2024 року порівняльний аналіз споживання енергоносіїв за період 2023-2024років
4.9 Щоквартально надавати в електронному вигляді на адресу управління освіти і науки Сумської міської ради інформацію про хід виконання Плану заходів з енергозбереження на 2025 рік.
4.10.Переглянути до 17.01.2024 року План управління ризиками.
5. Здійснити до 23 січня 2025 року оцінку роботи відповідальної особи та результативність функціонування системи енергетичного менеджменту у 2024 році.
6. Вважати такими, що втратив чинність наказ: від 28.12.2024 року №83-АГ «Про забезпечення функціонування системи енергетичного менеджменту в закладі дошкільної освіти»
7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Завідувач ________________________Аліна БАТАРЧУК

З наказом ознайомлені:
______________

Додаток 1 до наказу
від 23.12.2024 № 127 -АГ

План заходів
з енергозбереження на 2025 рік
Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок)№17 «Радість» м. Суми Сумської області

п/п

 

Заходи

 

 

Термін

 

Відповідальний

Відмітка про виконання
1.

Здійснювати економію енергоносіїв у закладі та недопущення фактів неефективного використання енергетичних ресурсів:

– запобігати безконтрольному витіканню води;

– не допускати нецільове використання електрообладнання;

– сповна використовувати світловий день.

постійно Колектив закладу  
2. Забезпечити постійний контроль споживання води та енергоресурсів за додержанням нормативних обсягів енергоспоживання та в межах виділених обсягів фінансування щоденно

Завідувач,

заступник завідувача з господарства

 
3. Забезпечити щоденний контроль за вчасним і достовірним наданням даних до системи моніторингу щоденно Заступник завідувача з господарства  
4. Призначити відповідальних осіб за внесення даних та ведення особистого кабінету uMuni на початку року

Завідувач

 

 
5. Фіксування використання енергоресурсів у Журналах обліку енергоресурсів щоденно до 09.00 години Заступник завідувача з господарства  
6. Забезпечити достовірне та якісне внесення даних на платформу uMuni щоденно до 09.00 години Заступник завідувача з господарства  
7.

Здійснювати порівняльний аналіз використання енергоресурсів та води:

–        за фактичними показниками лічильників в електроній таблиці «Освіта 2025»;

–        за наданими рахунками.

 

 

 

до 3 числа кожного

місячно

до 15 числа кожного

місячно

Заступник завідувача з господарства  
8. Здійснювати контроль за роботою лічильника обліку теплової енергії, згідно програмі «Сумської міської системи моніторингу тепло споживання будівель» в опалювальний період Заступник завідувача з господарства  
9. Знижувати подачу тепла в неробочий час, під час вихідних. Регулювати температуру в тепловому пункті в залежності від зміни температури навколишнього повітря. жовтень-квітень Заступник завідувача з господарства  
10. Провести ревізію каналізаційної системи закладу та очистку жироуловлювача.

що

квартально

Робітники по обслуговуванню приміщення  
11. Проводити огляд справності сантехнічного обладнання. Ремонтувати крани, зливні бачки у групових приміщеннях, на кухні, та пральні постійно Робітники по обслуговуванню приміщення  
12. Скласти графік проведення державної перевірки приладів обліку енергоресурсів та вжити заходи щодо своєчасного його використання до 16.01.2025 Заступник завідувача з господарства  
13. Переглянети та удосконалити  План управління ризиками до 17.01.2025 Заступник завідувача з господарства  
14.

Здійснити порівняльний аналіз споживання енергоносіїв за період

2023-2024 рр.

до 13.01.2025 Заступник завідувача з господарства  
15. Здійснити оцінку роботи відповідальної особи та результативність функціонування системи енергетичного менеджменту за 2024 р до 23.01.2025 Заступник завідувача з господарства  
16. Своєчасно провести технічне обслуговування та планову перевірку      2 лічильників гарячої води за графіком Заступник завідувача з господарства  
17. Здійснити планову повірку опірності заземлення електромереж. за графіком Заступник завідувача з господарства  
18. Провести  ревізію опалювальної системи у підвальній частині закладу. червень-серпень Заступник завідувача з господарства  
19. Заборонити застосування електронагрівальних пристроїв жовтень-квітень

Завідувач,

заступник завідувача з господарства

 
20. Провести День енергозбереження в листопаді 2025

Завідувач Методист

Вихователі

 
21. Провести заняття зі сталого розвитку квітень

Завідувач. Методист

Вихователі